דיקור סיני – אקופנקטורה

בחורה מקבלת טיפול של דיקור סיני

דיקור סיני לטיפול בבעיות פריון ובהריון

דיקור סיני יכול לטפל במגוון תחומים הקשורים בפריון: מחזור לא סדיר, כאבי מחזור , ציסטות בשחלות ובשדיים, שחלות פוליציסטיות PCO – , חוסר איזון הורמונלי , אנדומטריוזיס , הפלות חוזרות .

שילוב של טיפול בדיקור סיני לטיפול בבעיות פריון ובהריון ביחד עם הפרייה חוץ גופית IVF או הזרעה IUI , משפר משמעותית את סיכויי הצלחת הטיפול.

טיפול בדיקור סיני נחשב לאחד מהכלים הבטוחים והיעילים ביותר לטיפול גם בתקופת ההריון, אם כעזרה ואם כמניעה בכל שלבי ההיריון, ,ונותן מענה לבעיות רבות כמו: בחילות והקאות, בצקות, דליות כאבי גב, סכרת הריונית, רעלת הריון, מנח עכוז – היפוך עובר, הכנה ללידה זירוז לידה ועוד.

תקופת הההריון לעיתים קרובות מלווה בתחושות ובשינויים שעלולים להעיב על מצבך הנפשי והרגשי, ואף להקשות על התאוששותך לאחר הלידה ותפקודך כאם.

בחילות והקאות

לפחות שני שליש מהנשים סובלות מבחילות והקאות בטרימסטר הראשון להריון. למי שנמצאת שם, כל הקלה קטנה משנה משמעותית את היום. ישנן נקודות דיקור שמשמשות מאות שנים לטיפול בבעיה זו. כמו כן, יש אפשרות גם ללמוד איך לעסות את הנקודות ולהקל על מצבך במו ידייך או בעזרת בן זוגך.

בצקות

בצקות מופיעות בחודשי ההיריון האחרונים. הן יוצרות לחץ וכאב בפרקים, ברגליים ובידיים, ולפעמים ללא טיפול יש אפילו תחושת נימול וחולשה כללית. שיטת האקופונקטורה ממריצה את הדם ומונעת לחץ על הגפיים והפרקים. בנוסף מומלץ לשנות ולהתאים את התזונה למניעת הצטברות נוזלים.

דליות

בעיות בכלי דם והופעת דליות לעיתים מחמירות אצל נשים כתוצאה מהלידה ומהעומס בחודשי ההיריון האחרונים. טיפול בדיקור בזמן ההיריון יכול למנוע הופעת ורידים בולטים ברגליים.
הדיקור הקוסמטי הינו ענף חדש בארץ שמתפתח מאוד הודות לשילוב נכון בין דיקור ותוספי מזון למניעת בעיות בכלי דם ולשיפור מראה העור.

כאבי גב

בלט דיסק ואפילו פריצת דיסק שכיחים בזמן ההיריון ועשויים לגרום לבעיות שינה, לקושי בישיבה ובאופן כללי לסבל ואי נוחות. בין הסיבות לגורמים לבעיות אלו: שינוי ביציבה ובעמידה עקב המשקל שנוסף מקדימה ולעיתים כתוצאה ממאמצי הלידה. משככי כאבים וסטרואידים לא מומלצים לקחת בזמן היריון. דיקור סיני נותן מענה מפתיע ביעילותו ובזמן מהיר.

בחורה הריונית אוחזת את הבטן
הפריה חוץ גופית IVF

הפריה חוץ גופית – IVF

מתי צריך טיפולי הפריה? איך מתבצע התהליך? האם אצלי זה יצליח? הפריה חוץ גופית היא אחת מהטיפולים השכיחים ביות בקרב זוגות עם בעיות פוריות. התהליך

בחורה הריונית מקבלת טיפול אקו לב לעובר
הריון ולידה

אקו לב עובר

אקו לב עובר היא בדיקת אולטרסאונד, טרום לידה, המתבצעת החל משבוע 18 להריון, ההדמיה מבוצעת על מנת להעריך את מבנה הלב של התינוק שטרם נולד.

בחורה מחזיקה כלי לתרומת ביציות
הפריה חוץ גופית IVF

תרומת ביצית

לאחר בירור אי פריון, בו עולה כי האישה אינה יכולה להתעבר מביציותיה וללדת ילדים, יש אפשרות להתחיל תהליך תרומת ביציות בו האישה מקבלת ביציות מאישה