טיפולי הפריה רק אצל מומחה

אנשים – נשים או גברים כאחד – עלולים למצוא את עצמם במצב לא נעים שבו הם לא מצליחים להביא ילד לעולם. יכולות להיות לכך סיבות רבות מספור והן מגוונות באפשרויות שלהן, מה שכמובן עלול גם להגביר את התסכול מכך ולהנמיך גם את הציפיות וגם את הביטחון העצמי. כיום יש לא מעט טיפולים או פרוצדורות רפואיות שעשויות להגדיל את הסיכויים להשגת ההיריון המיוחל – אך כדי לדעת אודותיהם ולהבין מה נכון ומתאים ומה פחות – צריך לקבל את חוות הדעת של רופא המתמחה בתחום זה באופן ספציפי.

מה המקור לבעיות בפריון?

כאמור – לאי פריון – עלולות להיות סיבות רבות, אמנם עולם הרפואה המתפתח ימצא בדרך כלל את הסיבה לבעיה וגם יציע לך כמה וכמה פתרונות אך לצערם של אלה שלא מצליחים להרות ולהביא ילדים לעולם – לעיתים חוסר פריון עלול להישאר לא מוסבר ולכן לא יימצא לו הפתרון הדרוש. כאן נכנס לתמונה היתרון של פנייה אל רופא שיש לו התמחות ספציפית בפריון (ובעקבות כך – גם באי פריון), שכן אפשר יהיה לסמוך עליו שהוא כבר טיפל במקרים רבים שכל אחד היה שונה מאחר ועל סמך הניסיון הזה הוא יוכל להמליץ על המשך פעולה.

מה עושה רופא מומחה בפריון?

גם אם כבר בוצעו בדיקות או אבחונים – במידה ואין מדובר בכאלה הנחשבים כפולשניים – הרופא המתמחה בתחום הפריון עשוי לבקש לעשות אותם שוב. ייתכן והוא ימליץ על מקום ספציפי לבצע את הבדיקות שם או שישאיר את שיקול הדעת למטופל או המטופלת שלו. לאחר קבלת התשובות אפשר יהיה לבסס אבחנה על סמך נתונים רפואיים אישיים של כל אחד או אחת. בין אלה אפשר לכלול את הגיל, עבר רפואי או בריאותי, נושאים מסוימים שייתכן והשפיעו עם השנים על מצב הפוריות (כמו עישון או צריכת משקאות אלכוהוליים) ועוד.

בדיקה, אבחון ותכנית פעולה

גם אם בוצעו בעבר פעולות הקשורות באי הפריון – כדאי שהן תבוצענה שוב על ידי אותו רופא מומחה לפריון שאליו ניגשים על מנת לקבל ייעוץ. ייתכן שהוא ישנה מינון או יבקש שינוי – דברים שנראים פעוטים אך ייתכן ויעשו שינוי גדול. תינוקות רבים נולדו בזכות רופאי פריון מומחים ולכן חשוב לבחור את הרופא שחשים בנוח לתת בו את האמון וסומכים על הניסיון הרפואי שלו בסיוע במקרים דומים.

אולי פספסת משהו:
שתפו אותנו ברשתות -

נשמח לחזור אליכן בהקדם האפשרי

הזינו פרטים מלאים

ממש עלו לאחרונה...

Baby4u

מאמרים באותו נושא -

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

נשמח לחזור אליכן בהקדם האפשרי

פצח צ'אט
1
צריך עזרה?💬
היי 👋
איך אפשר לעזור?